Ibland så

Idag blev jag ett sånt där präkto. Jag parkerade mig i köket och nu står resultatet i ugnen. En fiskgratäng, med riktigt mos och smaskig såg och handskalade räkor.
Minst 3000 vuxenpoäng. (Jag har äntligen köpt en elvisp.)
Jag tänkte att min stackars dotter ska lära sig äta nåt annat än burkmat. Pastagratängen förra veckan var succé så jag hoppas att även detta blir ett vinnande koncept.

För övrigt har jag varit ute och cyklat idag. Det resulterade i att en moppefjortis höll på att köra över mig. Jag lyckades dock göra en undanmanöver och överleva. Nästa gång jag möter blindstyret är det jag som sitter i bilen.. mohahaha

Kommentarer
Postat av: Josse

Shit det är duktgt att laga mat heeelt från skratch, särsilt att handskala räkor! Kan föreställa mig hur gott det blir!!

2009-03-18 @ 17:50:13
Postat av: Emma

Det var gott :)

2009-03-18 @ 18:15:07
Postat av: Tella

Det lät gott. Allt utom räkorna...

2009-03-18 @ 21:33:57
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är ju räkorna som är godast ;)

2009-03-18 @ 23:15:36
Postat av: Tella

Nope...inte VARMA räkor...

2009-03-19 @ 08:22:00
URL: http://emeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0