Min lyxkväll

Idag använda jag presentkortet på Bodyshop. Eller ja, ska man säga den en timme långa reklamen för deras produkter? ;).
Men härligt var det.
Först fick jag ansiktsbehandling. Ordentlig rengöring, mask, massage och lite mer smärtsamt brynplock.
Efter det var det dags att bli sminkad. Det blev också bra, kanske lite mjäkigt, men ptja, allt beror ju på hur man själv brukar göra. Det kändes kul att bli sminkad, det händer ju inte så ofta alls numera att jag använder smink. Jag orkar aldrig. Tråkigt nog.

Avslutningsvis... Tjejen hade plockat ihop alla produkter som använts och jag fick välja vilka jag ville köpa. Det blev rengöringen, ansiktsvatten, masken och rouget.
Liiite dyrt kanske, men det var en massa rabatt och man fick ett kit med saker till också. Det får räcka så.
Nästa gång när jag känner mig mindre fattig ska jag slå till på foundation. Den här kändes väldigt bra, får se om resultatet består när det är dags att sova.

Kommentarer
Postat av: Josse

Kul att blit lite bortskämd ibland, det förtjänar du =)

2009-03-21 @ 10:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0