Mörbultad

Ja, man ska ju tydligen känna att man lever. Eftermiddagen ägnades åt att jag tog med mig Lovisa och gick långpromenad med Nina. Inte för att min kropp är tillräckligt tränad för att orka med det egentligen, men skönt var det ändå.
Nu på kvällen skulle jag fixa lite, typ mat. Så, alla maskiner som kör runt på området i samband med renoveringarna kör sönder alla gräsmattor och drar runt rejält med lera överallt. Lera kan bli sjukt halt. Jag for raklång bakåt och har nu massa ont runt svanskotan och sittbenen. Mindre skönt. Och så blev ju jackan rejält smutsig. Såklart är det kemtvätt på den och jag har ingen annan jacka som går att knäppa runt min förstorade mage. Jippie värre!

Kommentarer
Postat av: Tella

Det är så man jublar...

2009-03-03 @ 21:30:31
URL: http://emeff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0