morning

Inte ett dugg pigg, men har ändå sovit ganska länge.
Idag ska jag till apoteket och se vad de sysslar med egentligen. Jag lämnade in Victors recept förra fredagen, det brukar ta två dagar att få sakerna, men jag har fortfarand einte hört något. De brukar skicka ett sms när det är klart.
Men de har väl slarvat bort lappen med mitt telefonnummer eller nåt annat dumt. Ska dit idag, hans mat är ju slut.
Sen tänkte jag ge mig ut på en  långpromenad med Lovisa. Jag behöver verkligen motionen. Sen mår jag pyton av belastningen, men det är ju en vanesak och bara promenader är ju sällan "farligt", men min kropp har mycket att läka ihop. Det märks när man försöker anstränga sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0