Nytt

Om allt går som det ska får vi (köpa) en ny vagn imorgon. Det ska bli väldigt skönt. De få turer vi varit ute med båda barnen har jag irriterat mig på att vagnen vi har är så åbäkig. Så idag såg jag annons på blocket på just en sådan vagn jag hela tiden suktat efter. Knappt använd. Blir ju inte mycket bättre så jag har "tingat" den tills imorgon.

Och när vi ändå är inne på att förnya oss ska vi slå på stort och klippa oss på måndag. Det ska bli skönt. Jag är totalt frisyrlös nu, det står mest åt alla håll och kanter.Långt och ovårdat. Hannah fixade ju till det mest akuta för ett par månader sen, men sen dess har det blivit en katastrof igen. Och Silvio, ja han är ju allmänt långhårig och jävlig ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0