Roligt och tråkigt

Idag kom mamma på besök med lite presenter till Lovisa och Victor. Vi andra fick en massa fika. Det var det roliga.

 


1. Victor sover gott i mormors famn.
2. Lovisa smakar på Balleringakex, kletet i mitten var visst gott.

Det tråkiga var att hon tog med sig Bilbo så att han kan avlivas. Tråkigt nog, men det är nog det bästa för honom. Han fungerar inte alls som innekatt och jag kan tänka mig att han är svår att omplacera då han har en del dumheter för sig. Så vi får väl se om hon har hjärta att avliva honom eller om han fortfarande finns kvar på gården närsta gång vi far dit ;). Dock har hon varit väldigt bestämd med att hon inte ska ha fler katter än min Evert som hon har nu.

Kommentarer
Postat av: Tella

Alltid synd om man måste ta till den utvägen om det inte går att fixa med katten. Hade det bara varit miljöombyte hade det kanske gått att ordna, men inte när han beter sig som han gör. Hoppas hon kan hitta nån annan som vill ha honom som utekatt istället.

2009-03-15 @ 00:04:30
URL: http://emeff.blogg.se/
Postat av: Emma

Eftersom han har såmycket hyss för sig så vet jag ju inte om det skulle hjälpa att bara bli utekatt. Så omplacering känns lite svårt också, men mamma kanske löser det bra.

2009-03-15 @ 08:59:56
Postat av: emma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 300! Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare!

2009-03-15 @ 10:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0