Shoppingdag

Idag var dagen jag och Nina skulle till Kosta. Silvio tyckte att jag kunde ta med mig ett barn så han kunde få det lite lugnt. Så då fick jag börja med att köpa en bilbarnstol eftersom ta med ett barn egentligen betyder ta med Lovisa.
Det blev dyrt, men nu har hon ju en ordentlig stol några år så det är inte så farligt ändå.

Efter lite krux med monteringen, som jag lyckades reda ut styrde vi kosan mot Kosta och shoppade... inte så mycket. Jag köpte lite Polarn och Pyretkläder till barnen och Nina köpte sig en tröja. Vi fikade lite och Lovisa fick ytterligare en gosehund.
Eftersom jag inte fått tag i några anständiga kläder så åkte vi ut till Samarkand när vi kom tillbaka till stan. Första anhalten var H&M. Där hittade jag en cardigan jag kan se proper ut i. Sen blev det visst en hatt och en jacka till Silvio. Som tack för den tokshoppingen fick jag ett presentkort på 100 kr.
Eftersom jag inte hittade några bra brallor. Eller ja, jag hittade massvis med bra brallor, men inga som min hängbuk ville samarbeta med stack jag in på Lindex. Till min glädje hittade jag ett par byxor och med en rabattkupong blev de ganska billiga.

Så nu ska jag inet spendera så värst mycket mer till nästa lön dimper ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0