Jag som skulle gå och lägga mig

Men såklart hittade jag en lista på Tellas blogg.. och ptja, jag och listor.

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? Abonnemang.. så ganska mycket, men potten ligger på 199.
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Jomenvisst
3. Vem tillbringade du två timmar med idag? Silvio och skitungarna
4. Hur lång är du? 174 cm
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Ehhh.. umm.. mån Harry Potter när vi avr hos Silvios föräldrar. Kan det varit flammande bägaren kanske? (Ja, jag är värdelös på titlar.)
6. Hur löd ditt senaste sms? Ohh, det var från Lindha att hon äntligen var i stan och att vi kunde ses för att fika. (orkar inte hämta mobilen för att få det ordagrant).
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, alla gånger. Det vet nog alla som känner mig.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda?  En är gift, båda är skilda :P
9. När såg du senast din mamma? När hon var här och hälsade på. När var det? Mars kanske..
10. Icke godkänt i något ämne? Ehumm.. Fysik är ju inte direkt min favoritämne.. och ja, om man fick välja mellan att gå på en fysiklektion eller snacka skit på ett fik så var kanske inte valet så svårt. Så Fysik B blev en ganska stor flopp.
11. Mvg i något? Nej, jag är underambitiös (kan man vara det?)
12. När vaknade du idag? 7:30 när väckarklockan ringde.
13. Vilken är din favoritplats? Framför datorn.. eller sängen.. eller soffan.
.14. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus i alla dess former.
15. Vem får dig att må bra? Det beror på varför jag mår dåligt.
16. Hur stor är din säng? 160 på bredden.
17. Vad sover du i? Sängen, insnurrad i täcket.
18. Hur många kuddar har du i sängen? Jag nyttjar 3, sen finns det minst lika många till.
19. Var har du bott/bor? Åseda, (Glimåkra) och Växjö. Gudars så ombytlig jag är :P
20. Tycker du om kinamat? Ja, den man får i Sverige. Vet inte hur 'riktig' smakar.
21. Tycker du om kaffe? Inte stormförtjust. Sen kraschar typ det mesta av mig om jag dricker kaffe.
22. Vad dricker du helst till frukost? Oboy.. det är inte frågan om helst, utan det är uteslutande vad jag dricker.
23. Kan du spela poker? Jag var ju bäst på jobbet.. Efter ett års turneringar vann jag.. och Alex.. men mest jag :P
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Ja. Shaggys Petra.
25. Vill du ha barn? Fler än de jag har? Kanske.. inget bestämt ja eller nej på den frågan.
26. Kan du några andra språk än svenska? Lägger jag manken till kan jag engelska. Skriver det varje dag, men brukar nog sluta i en hel del fel. Skulle jag lägga manken till ordentligt så kan jag även franska och tyska.
27. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, till Victors förlossning. Ganska ospännande och odramatiskt tack och lov.
28. Föredrar du havet eller bassäng? Varför finns inte sjö som alternativ?
29. Vad spenderar du helst pengar på? Böcker, kläder, god mat.. listan kan göras lång. Nu spenderas mest inte alls.
30. Äger du dyrbara smycken? Nej,tror inte det.
31. Kan du rulla med tungan? Ja
32. Vem är den roligaste människan du känner? Jag själv såklart... ödmjukhet i en liten ask.
33. Vad har du för ringsignal? Mario :D
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Lampan åp undersidan av mitt pekdon.
36. Kan du byta olja på bilen? va? Jag? Nä.. fylla på räcker väl att kunna?
37. Vilken var den senaste boken du läste? Minns inte. Så tragiskt länge sen var det jag läste. Kanske Sagan om ringen.
38. Dansar du i bilen? Det kan förekomma.. jag har dock hört från passagerarhåll att headbagning under bilkörning inte uppskattas. Så jag låter väl bli då.
39. När var du i kyrkan senast? Fias konfirmation i September 2008. (Det var ju inte så svårt att kapa Tellas svar)
40. Hur många hål har du i öronen? Ett i varje.
41. Har du någon piercing? Nej, inte utöver hålen i öronen.
42. Har du någon tatuering? Ja. Eller hade kanske är mer rätt ord. Den blev liksom väldigt kvaddad när Lovisa var inneboende. Så nu har jag en stor oidentifierbar bläckplump på magen.
43. Röka eller snusa? Snusa kan jag inte få någon ordning på hur mycket jag än försökt så jag får väl säga röka. Har dock varit duktig och avstått i två år nu. Väldigt lätt när man är gravid iofs..
44. När slutade du med gosedjur? Någon gång när jag var liten.
45. Har du pojkvän/flickvän? Får man både och? Pojkvän har jag en ja.
46. Har du en bästa vän? Ja.
47. Vad är ditt mobil nummer? En sifferkombination.
48. Vad ska du göra ikväll? Kvällen är till ända och jag ska gå och lägga mig. Annars har jag mest goofat runt i guildchaten under kvällen.
49. Har du några syskon? En lillebror och sen tre systrar jag fått på köpet senare i livet.
50. Vill du flytta hemifrån? Hemifrån föräldrarma är ju liksom redan avklarat.. men, ja ibland finns det stunder jag vill flytta häifrån också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0