Kvällsbloggning nu igen

Dagarna är gansk ahändelselösa just nu så det blir kanske inte så mycket bloggande ett par dagar framöver. En liten kvällsuppdatering sådär så ni vet att vi lever och mår bra.
Idag fick Lovisa gå till dagis igen. Det passade lilla fröken bra. Hon har nog saknat det lite grann, hon trivs så himla bra. Känns bra.
Nåja.. däremot har hon blivit väldigt bestämd och det är ett fasligt krångel med maten. Hon vägar äta. Hon vill prova att äta lite själv, men får inte i sig något då. Knappt. Och hon kan ju inte leva på välling, frukt och smörgås. Eller ja, kan, kan man väl alltid, men mat är bättre.
Så idag slog jag på stort och gjorde lite plockvänligt mat till henne istället så hon kunde peta i sig själv. Kokade potatis, lax, morötter och ärtor. Det gick bra. En liten stund. Sen kastade hon ner näve efter näve med mat på golvet.
Ungefär där började jag överväga att skaffa en hund. Även om jag ingen ska ha för jag är för lat.

Sen har vi städat lite. Fördelen med att Lovisa går på dagis. Man hinner lite annat. Kvällen, och delar av dagen har ägnats åt WoW. Men det har inte gått så bra. Det har bara varit svenskar online på teamspeak så det ballade ur rätt rejält mellan varven när ingen behövde koncentrera sig på att säga rätt på engelska.
Sen det roliga.. Silvio har inte orkat använda micen på jäkligt länge, men så var det en som tyckte att han var blyg. BLYG! HAHAHAHA.
Nåja, nu har han kopplat in micen.. och ja, någon kanske ångrar sig lite :P.

Nu ska jag prova på att lägga mig ganska tidigt. Kan behövas. Imorgon är det bara hemmadag för oss alla. Lovisa ska till dagis igen först på fredag.

Ohh.. HANNAH.. jag vet var boken är.. så vi kan ju höras så du får den. Om du fortfarnade vill låna..(Min tel funkar igen.. jag behövde bara starta om den;))

Kommentarer
Postat av: Hannah

Det låter kanon det! :) Då ska jag försöka mig på att använda din telefon nån kväll så vi kan bestämma nåt..

2009-05-06 @ 11:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0