Skolveckan är över

Skööönt. Idag har vi haft kemilab hela dagen lång. Det var ungefär hur tråkigt som helst, särskilt eftersom typ allt var repetition från kursen i allmän kemi. Nåja, jag och min labkamrat hann med allting och slipper således närvara vid fortsättningstillfället. Känns jäkligt skönt då det gick lite trögt mellan varven när vi förvirrade oss in i formler och arbetsordning.

Imorgon på förmiddagen kommer mamma med lite däck till mig. Det blir bra det. Det var egentligen någon som ville köpa däcken, men mamma tyckte ju att jag kunde behöva ut och åka med barnen, en rejäl hint om att hon ville ha barnbarnsbesök förmodar jag.

Imorgon får vi även nycklarna till ersättningslägenheten så imorgon när jag hämtar dem ska jag även plocka med mig ett lass flyttlådor. Svårt att gissa vad vi ska göra sen va? Killen på hyresbostäder hade ordnat så att vi skulle få en sån där liten dragvagn, bra det. Det är ju som sagt få stora saker som ska flyttas då vi inte är lika entusiastiska som många andra över att ta med allt vårt pick och pack. Okej, jag är skitlat och låter helst bli att bära en massa saker i onödan för så kort tid.

Det var det hela. Strax ska jag gå och lägga mig, det var jobbigt att kliva upp vid 5, jag är inte direkt någob morgonmänniska. Konstigt nog är jag ingen kvällsmänniska heller. Jag är en sovmänniska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0