Sprutad

Idag fixade jag äntligen min vaccination. Jag kände mig tillräckligt på benen för att klara av den. Får väl se om jag känner mig lika kaxig imorgon eller om jag vaknar och går baklänges. Silvio, den gamlingen, får vänta till nästa vecka.
Annars har det inte hänt så mycket idag. Städade lite. Kände mig lite yr, städade igen och kände mig mer yr. Har inte riktigt fårr ordning på mig efter magsjukan.
Lovisa verkade trivas riktigt bra på dagis. I vanliga fall brukar hon hoppa upp i famnen och säga hejdå så fort hon ser mig. Nu ville hon visa mig en massa leksaker och annat skoj istället så det tog sin lilla stund att få med henne. Jag var dock helt slut efter hämtningen. Känns knasigt att något så enkelt kan ta så mycket kraft. Jag hatar verkligen att ha varit sjuk.

Kommentarer
Postat av: Natha

haaaaaaaaaj, förlåt att jag varit frånvarande! Jag har så jäkla mycket med uppsatsen.. Jag känner att jag har en väldans Lovisa-Victor-abstinens. Måste komma bort och hälsa på snart!

2009-11-26 @ 11:09:40
Postat av: Emma

Gör så :)

2009-11-26 @ 11:38:52
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0