Allting har en ände, men korven den har två

Äntligen. Om allt går enligt planerna så flyttas Victor till Växjö imorgon. Egentligen ville de ha kvar honom i Lund minst en vecka till på grund av hans förkylning, men Silvio orkade inte mer och bad om att få bli förflyttad. Victor har ju varit rosslig och snorig hela livet. Vi har nog frågat om det på varenda läkarbesök och bvcbesök vi gjort, men alltid fått till svar att det inte är något.
I Lund är de av en annan åsikt.
Så Victor fick lite medicin idag för att minska svullnaden i halen och vidga luftrören. Gissa vad som hände.
Victors syremättnad hoppade upp några procent.
Det hade jag aldrig anat. *ironi*
Nåväl, skönt att få dem lite närmre. Inte för att jag direkt kommer att vara hemma, men ändå.
Luspank är jag också. Måste åka till Kalmar på fredag, men har verkligen inte råd. Det suger.

Annars händer det inte mycket. Jag är mest helt slut efter skoldagen. Idag var det ändå ganska lugnt, "bara" två kemilaborationer. Lite labrapportsskrivande på det sen så är jag väl utslagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0