Andas ut

Operationen har gått bra.

Silvio ska till BIVA om en timme och pussa massvis på Victor från mig.

Min praktik idag var på dosapoteket. Intressant ställe på sitt lilla vis. Eftersom det inte fanns så värst mycket att göra fick jag och min käre klasskamrat David sluta redan vid lunch. Egentligen skulle det vara heldag, men efter att ha sett allt som fanns att se kändes det onödigt att vara där mer.
Skönt tyckte jag.
Vi snackade också lite om nästa veckas tenta, ingen av oss har väl pluggat särskilt mycket, jag har ju varit upptagen med annat och David hade försökt hålla igång med kemin.
Men det känns ok ändå. Jag fattar ju allting, men måste nöta in alla termer och detaljer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0