Bye bye Lund (för min del)

Det blir ju onekligen lite komplicerat när det är så mycket obligatoriskt närvaro i skolan på en gång. Det gör att jag åker till Kalmar nu (om typ en kvart) och går i skolan hela veckan.
Jag hoppas att Victor mår lite bättre och får komma hem snart, även om det blir mellanlandning på sjukhuset hemma så är det lite bättre.
I natt tröttnaden han tydligen på sonden och drog ur den själv, med sig fick han ett snorinferno. Han slapp få tillbaka den eftersom han äter så bra själv. Skönt det. Dock är ju sonden behändig att ge medicin i, men det går ändå.
Hoppas att hjärtat får lite ordning på sig när infektionen går ur.
Jag vill ju ha hela min familj hemma.

Kommentarer
Postat av: Tella

Underligt att han har svårare att andas och snorar mer när ena näsborren är tilltäppt med en sond ~Tella är ironisk igen~

Det var väl samma visa förra gången han blev av med sonden om jag inte minns fel? Att det gick uppåt med saturation och andra bra värden?

2009-10-12 @ 10:12:27
Postat av: Natha

Hej på er, hoppas allt är bra.. (?) Jag hjälper gärna med flytt och grejer, bara jag är ledig från jobb och sånt så! Hör av er när ni har tid:) Kramar

2009-10-12 @ 10:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0