Full rulle

Lite sovmorgon bjöds det all på i morse. Lite lagom sådär.
Efter lunch kom HK så vi hade första omgången tårtkalas.
När jag ändå skulle med Victor till sjukhuset skjutsade jag hem henne. Imorgon är det nytt jobb för henne, hoppas att det går bra :).
På sjukhuset gick det snabbt och smidigt idag, skönt det.
När vi kom hem igen hade precis Natha och Tarik kommit så det blev dags för del två i tårtkalaset. Mycket trevligt det också.
Lite snabb kvällsmat för mig och Lovisa och sen sängen för Lovisa. Lillstumpan hade ju inte sovit något idag. När hon väl somnad ei eftermiddags så började grannarna stöka så mycket så att hon vaknade.

Imorgon sägs det att vi ska vara strömlösa hela dagen. Det gillas inte. Så kan man väl inte göra? Jag är så less på de här renoveringarna, de är några trapphus bort, men likt förbaskat så är det en massa störningar hos oss. På onsdag ska de dessutom slå på stort och borra bort tegelväggen utanför vårt sovrum. Det lät något alldeles vansinnigt när de var fyra trappuppgångar bort så jag vill inte ens tänka på oväsendet som blir på onsdag. Tur att lite hemifrån aktviteter är inplanerade.

Kommentarer
Postat av: Johanna hk

Tack för igår! Härligt att se er hemma igen! Nu sitter jag på bussen, lagom nervös inför nya jobbet. Nåja, hur farligt kan det vara. Vi hörs av :)

2009-10-19 @ 07:31:15
URL: http://johannahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0