Hemma

Vi är på permision nu. Det känns jäkligt bra. Imorgon blir Victor utskriven på riktigt om allt ser bra ut. Dock ska han fortfarande ha en hel drös mediciner så vi har ett mindre apotek här hemma. Det ska inhaleras astmamedicin och sen är det tre andra mediciner plus att han får spruta en gång om dagen. Fullt upp alltså.
Nästa vecka ska han förmodligen få vaccin också, svininfluensavaccin, han är ju en såndär som ingår i riskgrupp så han är ganska högt prioriterad.
När läkaren sa att vi skulle få permision idag sken Victor upp som en hel sol. Älskade unge.

Och jag har fått tummen ur nu med kameran så det kommer ett par bilder. En är från igårkväll när han var strålande glad och en är från idag strax innan hemgång när vi väntade en timme på att få mediciner med oss så att vi kunde gå hem, han hade då väldigt roligt med Silvios hatt.

 


Kommentarer
Postat av: Johanna HK

Victor hjärtat :) Jag längtar så mycket efter att få träffa dig snart igen!

Härligt att ni är hemma :) Tant ding ding kommer snart och hälsar på :)

2009-10-15 @ 22:07:06
URL: http://johannahk.blogg.se/
Postat av: Natha

titta va söööt han ääär! Ge dem båda massa pussar från mig också!! HK vi får ha en lekdejt nån kväll du och jag och barnen så kan de vuxna typ dricka vin eller nåt!:D

2009-10-15 @ 23:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0