Kall, men trevlig dag

Efter morgonens obligatoriska gråt från Lovisas sida vid dagislämningen gick jag hem igen och gjorde inget vettigt alls. Gah! Blir lite less på mig själv när jag inte får något gjort.
Eftermiddagen var uppbokad på sjukhusbesök för grabbarna och fika för oss andra (jag och Lovisa).
Vi mötte upp Hannah med Elvira och Sara med Hilma (Sara är en barndomsvän som jag inte träffat sen det var istid i det här landet, men vi tre och Saras bror umgicks alltid när vi var småttisar).
Först gick vi en liten promenad i snålblåsten och sen gick vi in i värmen på Skåres och fikade istället. Mycket trevligt. Sara försökte prata om folk hemifrån, men jag och Hannah hade nog lyckats glömma bort de flesta så vi undrade mest vilka det var. Nåja, ändå lite kul att höra om livet hemma i hålan ;).

På sjukhuset hade det gått bra. Victors värde hade gått upp till 1.6, men han fick ändå en spruta. Har det stigit lite till imorgon så blir han utskriven. Det skulle vara skönt, då behöver han inte åka till sjukhuset fullt så ofta, men ändå ganska ofta då han står på en hel del mediciner som kräver lite övervakning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0