Man vänjer sig nog aldrig

Dagen har hittils varit ganska jobbig. Efter frukost började vi med en vända för lungröntgen. Det gick visserligen smidigt. Sen gick vi ner till 67an för vidare undersökningar. Först EKG, som gick bra och sedan ultraljud som var lite knivigare då Victor inte alls tyckte att det var det minsta roligt att ligga still, men det blev bra till sist. Läkaren fick se vad hon ville se.
Något senare kom läkaren tillbaka och ville lyssna lite mer på shunten, hon tyckte inte att det var något bra blåsljud i den utan oroade sig för att den kanske börjar stängas. Och vad som händer så har vi ju fått uppleva mer än nog av.
Nåja, Victor sov gott ett par timmar innan han kom på att han började bli hungrig, då blev han ganska gnällig så det blev lååååånga promenader i korridorerna innan det var dags att bege sig. Jag fick följa med in till röntgen och vara med under sövningen. Det gick jättebra, han satt i mitt knä och tyckte att alla saker var så spännande och lekte lite medhjälpare till läkaren, men till sist tog drogerna vid och han somnade. Lilla hjärtat.

Efter det gick jag ner till Pressbyrån och köpte äcklig sushi, ja den var faktiskt äcklig, riset var helt hårt. Nu sitter jag på hotellrummet i väntan på att de ska ringa från sjukhuset.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänker på er!!Tur är ju att personalen där borta är underbar..Gillade speciellt Jenny..(Blond med mörka glasögon) Hur länge stannar ni??När ska han opereras nästa gång??Många frågor..hoppas det är ok att jag frågar??

Johanna

2009-10-01 @ 15:34:00
URL: http://maxwilmera.blogg.se/
Postat av: Natha

Hoppas allt går bra, skriv snart så jag får veta hur allt går.. kram

2009-10-02 @ 12:01:56
Postat av: thilda

tänker på er!

Hoppas allt kommer gå bra. Kramar från oss

2009-10-02 @ 20:29:15
URL: http://thilden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0