Ny vecka

Och hela familjen hemma. Det känns fortfarande som att det inte är på riktigt. Men än så länge är det på riktigt. Fullt ut.

Eftersom de där byggarna som grejar hade bestämt att vi inte skulle ha någon el idag så ledsnade vi på att vara hemma. Hemma i en ganska mörk lägenhet är allt utom skoj. Det vi gjorde istället var att packa ihop oss och åka ner till ett väldigt folktomt centrum. Strosade lite fram och tillbaka. Vi hade egentligen inga ärenden eller så, ville bara komma hemifrån. Hällde i Silvio en kaffe så det blev folk av honom, kikade om det fanns några roliga böcker på Akademibokhandeln. Sen åt vi också. Why not? Mat fanns ju och hemma var det ju mest ingenting som gick att tillaga.
När vi var ledsna på att inte göra något alls på stan gick vi till sjukhuset. Allt som fungerat så bra under helgen fungerade knappt alls nu. Ingen hade någon koll på någonting och det blev en del väntan. Som tur var hade Lovisa hur roligt som helst och sprang omkring som en galning. Att en lång korridor kan vara så rolig.

Väl hemma blev det lite kvällsmat och sängen för Lovisa. Jag och Silvio spelade WoW, jag har inte spelat på evigheter. Spelade en liten stund igår, men innan dess var det några veckor sen. Vi raidade och jag debuterade som healer i en raid, det gick bra.

Nu är det sova som gäller, imorgon ska ju Lovisa till dagis igen. Jag ska plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0