Veckan i bilder

Silvio har skött sina uppgifter under min frånvaro och tagit lite kort på Victor. Jag tänkte därför förgylla den något bildfattiga bloggen med en rejäl uppdatering.
Jag kom äntligen ner till Lund idag igen efter sista praktikdagen som även den har varit toppen och lärorik. Victor är fortfarande kvar på BIVA, varför vet vi inte riktigt. Han är pigg och glad, sprattlar för mycket för sitt eget bästa och är gladast om han får sitta upp. Dock stökar syresättningen lite än och några dropp hänger kvar, jag förmodar att de i vanlig ordning vill koppla bort droppen innan han flyttas. Så bara de små detaljerna löser sig så blir det nog ordning, att Victor mår bra efter operationen i övrigt tvekar jag inte en sekund på.

Jag får väl också slänga ut en liten varning då en del av bilderna kan kännas obehagliga med alla slangar och respirator.

     

1. Lugnet före stormen, i väntrummet till barnröntgen i torsdags morse.
2. På torsdagkvällen efter att CT-röntgen är avklarad och läkaren bestämt sig för att behålla oss.
3. Tisdag eftermiddag efter operationen.
4. En gladskit tidigare idag.
5. Får man bara sitta upp blir livet lite mindre besvärligt.
6. En lycklig mamma får äntligen träffa sin lilla goding igen, dock ser han lite skeptiskt ut ;).

Kommentarer
Postat av: Nina

Vad mycket slangar, ser nästan orealistiskt ut eller nått! Men skönt att han är på bättringsvägen! När tror du det blir hemgång för er? Kram!

2009-10-08 @ 00:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0