Fredag igen

Veckorna går så snabbt.
Igår eftermiddag tog jag med mig barnen ut och träffade Debbie, Neah och Johanna en stund. Lovisa var trött efter en fartfylld dag och somnade gott för att vakna några timmar senare och vara rejält förkyld. Så nu har cirkusen börjat.

Nu i eftermiddag ska vi träffa Malin och Wilja för att gå ut och fixa lite ärenden. Vi tänkte dels försöka få tag i en åkpåse som Victor kan ha i syskonvagnen, jag tror den till stora vagnen skulle bli för knölig. Sen ska jag försöka hitta mig en ny jacka. Blixtlåstet i min gav på min igår. Lite trist. Jag känner inte för att köpa någon ny jacka, men behöver en ibland.

I övrigt är det plugg, plugg, plugg som gäller. Det är en hel del som ska vara klart till nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0