Korvstoppning

Just nu känns det så..
12 timmar har jag varit i skolan idag, visst lite raster och så, men ändå mycket att ta in.
I måndags när vi hade första föreläsningen kändes det lugnt.. men nu.. det har rullat på med 2-3 föreläsningar per dag och en laboration och sen toppade vi med en gruppövning ikväll. Puh..
Jag vill sätta mi i lugn och ro, gå igenom mina anteckningar, renskriva, kompletteringsläsa i boken..
Men tid finns inte.
Imorgon kommer vi dessutom ha första kemiföreläsningen.. och ännu en i cellbiologi.
Jag kommer nog sova mig igenom hela fredagen, vakna upp bortåt kvällen av två skrikande ungar och en trött sambo :).
Jag hinner ju inte ens pussa barnen det lilla jag är hemma, båda sover, Victor vaknar till lite när han är hungrig, men mer än så händer inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0