Lite fullare än innan

Tidigare i veckan skickade Johanna (HK) ett sms och frågade om jag ville ta en drink eller två med tjejerna i helgen. Såklart jag ville det! "Tjejern" visade sig vara Debbie :). Vi mötte upp på bishops eftersom det var så fullt på Pauze pga matchen. Ett par öl och massvis med snatter.
Lite senare begav vi oss till Pauze och prövade lyckan, vi hittade ett bort och drickande fortsatte. Johanna kastade in handduken vid midnatt så jag och Debbie fortsatte hålla ångan uppe.
Lätt onykter, men har haft en alldeles underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Nina

fasiken vad synd att jag inte visste det!! Jag var ju med ute igår, vi kunde träffats en snabbis :)

2009-09-06 @ 12:03:17
URL: http://ninsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0