Stress

Jepp. Imorgon är det ju lab som gäller direkt på morgonen. För att få genomföra den ska man ha varit lite förberedd, svarat på lite frågor och gjort en riskanalys. Riskanalysen lyckades jag nog få ihop.. Frågorna gick ganska bra, men en kan jag bara inte klura ut i mitt halvt medvetslösa tillstånd. Jag hoppas att min handledare är snäll.
Som om inte det är nog så har vi tenta på cellbiologin om tre veckor (på fredagen). Den här veckan kommer jag inte orka göra så våldsamt mycket saker. Det som dock ska göras fram till dess är att skriva en anselig mängd labrapporter, ungefär fyra stycken. Ordna med ett litet projektarbete. Sen är det tre dagar apotekspraktik. Jag ska (förhoppningsvis) operera mig, samt att jag ska med Victor till Lund. Någonstans mitt i detta kaos ska dessutom kommande laborationer förberedas. Kommande föreläsningar i cellbiologi ska gås igenom och jag ska hinna tentaplugga. Det veckan vi är i skolan har vi ju föreläsningar och laborationer månd-ons och sedan är vi hemma på torsdagen för att avsluta med tenta på fredagen.
Jag har nog aldrig haft det så stressigt innan. Tidigare när jag pluggat har allting varit klart så att sista veckan innan tentan har varit helt fri från annat än eventuellt tentapluggande och någon liten frågestund med läraren.

Just nu känns det som att det är alldeles för mycket på alldeles för lite tid. Det var visst en och annan i klassen som hade brutit ihop lite. Fullt förståeligt!

Imorgon efter skolan ska jag dock på en trevlig fika, jag har bestämt träff med en tjej från vårt WoW-guild. Spännande :D. Egentligen skulle Silvio och barnen också kommit, men eftersom Victor ska till läkaren klockan 14 går inte det ihop sig i logistiken.

Kommentarer
Postat av: Natha

Vi kan köra er för microköp! Kram

2009-09-24 @ 00:37:04
URL: http://jagheternathalie.blogg.se/
Postat av: Emma

Jihooo :D

2009-09-24 @ 05:48:41
Postat av: Natha

Kan ni på fredag?

2009-09-24 @ 08:36:20
URL: http://jagheternathalie.blogg.se/
Postat av: Emma

Jaaaa... jag vill imorgon.. :D kanske slår till på en dammsugare också :P

2009-09-24 @ 19:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0