En till sån där dag

Barnen har ännu en dag varit helt hopplösa. Det har varit en hel del skrikande, Lovisa har fått diverse raseriutbrott och mellan varven har de hittat på en massa hyss. Hoppas att det är en snabbt övergående fas på grund av för mycket ledighet ;). Att Victor är lite gnällig förstår jag ju eftersom antibiotikan har slagit ut hans mage fullständigt.

Imorgon är det vardag igen, barnen ska till dagis, jag ska plugga och Silvio ska till skolan.. och VC. Silvio har haft en jävligt huvudvärk ett bra tag nu, förhoppningsvis beror det på hans sprängfulla bihålor så det spänner runt hela huvudet, hursom ska det ändå kollas upp för sådär kan han inte gå runt och må.

Egentligen skulle denna dagen ägnats åt städning, men det blev inte riktigt så.. Silvio har sin huvudvärk och jag känner mig bara alldeles tung i kroppen och orkar ingenting. Det skulle vara så skönt om allt bara fungerade, att barnen somnade fint på kvällarna och sov bra hela nätterna, men det är väl en utopi.
Men, men.. städningen hinns med imorgon, det blir ju en hel del pauser under pluggandet då jag inte har förmågan att ta in information mer än 30 minuter i taget sen måste jag pausa en liten stund och på de där små stunderna hinner man otroligt mycket.

Nu ska jag däremot slänga ihop lite middag.. kyckling ris och färdig kryddmix, ambitionsnivån är verkligen på topp idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0