Och så kom söndagen

Vi lyckades pricka in dagens regnskur. Jag var på väg till sjukhuset med Victor och Silvio var på lekplatsen med Lovisa. Blöta blev vi, men som tur var gick det över snabbt.
Annars har det inte hänt så värst mycket idag, jag har sovit, sovit och sovit. Det är helt sjukt vad jag är trött. Är trött på att alltid vara så trött. Har varit det i åratal nu och det blir ju inte bättre med två barn som gör sitt yttersta för att sabba min sömn.
Imorgon ska Lovisa få gå till dagis igen, som hon har längtat. När man pratar med henne om det så börjar hon rabbla namnen på sina kompisar om och om igen, hon saknar dem nog en hel del, Victor hänger ju inte riktigt med i hennes tempo.
Victor får dock vara hemma ett par dagar till, hans förkylning har inte gett med sig så mycket som jag vill och han ska ändå till sjukhuset för prover så det blir mest krångligt att pussla med dagis också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0