Jakten på den perfekta jackan

Det är vad jag ägnat dagen åt, och det var inte ens till mig själv utan till Victor. Han behövde en höstjacka och jag hade en liten "kravlista", i affärerna fanns mest vinterjackor, men till sist hittade jag en som uppfyllde alla krav utom snygg färg, men funktion går ju i första hand.
Jag skulle nog behöva en jacka själv också, men det får vara till någon annan gång. Förra hösten köpta jag den _perfekta_ jackan.. jag tror nog att den kan vara för stor nu till min stora sorg då jag verkligen älskar den, men man kanske ska vara glad för att man är lite smalare istället för att man har en snygg jacka.
Igår ringde de förresten från Lund så vi har äntligen fått tid för undersökning. Ska bli skönt att få den biten avklarad, sen är det "bara" den hemska operationen kvar, vilket förhoppningsvis blir den sista för Victors del.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej, allt bra med dig idag? :)

2010-08-26 @ 22:53:09
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: moa

Allt bra med dig?:)

2010-08-26 @ 23:33:23
URL: http://moasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0