Årsslut 2010

Tröttnade lite på de där varje dag grejerna för de var rätt repetetiva.. så jag avslutar helt enkelt..Lista ärsligt stulen från Nina



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Kände mig outsägligt fattig så jag fick tigga lite pangar hos Arbete och Välfärd, inte det roligaste.

Vilka länder besökte du? 
Sverige.. eller det är väl inte besök om man bor där? ;)

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? 
Fast jobb!

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 
Ehmm.. skulle väl vara 4 oktober möjligen då Victor opererades.

Vad är det bästa som hänt dig år 2010? 
Att jag fick någon form av jobb och att Victor opererades.

Största misstaget? 
Jag gör väl aldrig misstag ;)

Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Inte värre än lite förkylningar och magsjuka.

Bästa köpet? 
Har knappt köpt något på grund av fattigt år, menn ya expansionen till WoW var rolig.

Vad spenderade du mest pengar på? 
Kläder till barnen, egentligen mat, men det är ju ännu mindre roligt att skriva.

Vilken var din favorittrend? 
Oh, jag har varit pinsamt otrendig i år, men tyckte att det var skönt att leggins fick vara med ett varv till.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? 
Har knappt lyssnat på musik så det saknas bestående minnen.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Mest ledsnare på grund av den ständiga pengabristen och allt negativt det medför, men i det stora hela är jag en glad skit.

Har du förändrats mycket? 
Fysiskt möjligen då några försvunna kilon har resulterat i ett par storlekar mindre kläder.

Vilket plagg använde du mest? 
Leggins och långtröja/klänning. Fast kanske allra mest morgonrock ;)

Blev du kär i år?
Nej, det hade nog inte varit så populärt ;)

Favoritprogram på tv? 
Enda jag nästan har lyckats följa är Idol, men det gör ju det inte till favorit. Har garvat läppen av mig åt Bartenderskolan.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? 
Nej, det är inte någons om har lyckats skita i det blå skåpet i år.

Bästa boken du läste i år?
Vet inte, har läst många bra böcker, men största överraskningen var nog Alex Schulmans Skynda att älska som överraskade med att vara en väldigt fin bok om hans pappa. Vad jag tycker om Herr S i övrig landar mest på något slags tomteplan.

Något du önskade dig och fick? 
Jobb, om än inte fast så ändå en inkomst.

Något du önskade dig men inte fick? 
Oja, fast jobb såklart och mitt bröllop, men det går fler tåg.

Årets bästa film? 
Enda hela filmen jag sett i år är Sagan om de två tornen och den kan ju inte kvala in som ny på något vis. Helt klart ett dåligt filmår.

Ett uttryck du missbrukat 2010:
 
Helvete

Något som du irriterat dig på under året?
 
Pengabristen, det gör livet så begränsat.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? 
Sov och spelade WoW, ungefär i den ordningen.

De bästa nya människorna du träffade? 
Har inte träffast så värst mycket nytt folk, lite nya jobbarkompisar mest, men de är ju på jobbet.

Favoritmånad?
 
Oktober, trots att vi var i Lund och allt var jobbigt så var det bra. Fint höstväder och opererad Victor.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Behöver jag upprepa det där med fast jobb?


Sammanfattning:
Ett väldigt konstigt år på många sätt, mest dåligt med pengabristen som inträdde lagom till sommaren, men det har ändå varit ett bra år. Det har varit skönt att Victor äntligen är färdig opererad, han har blivit en helt ny kille som numera har en kropp som orkar med viljan.
Hösten i övrigt har mest varit jobbfokuserad och det har varit väldigt gött.

Kommentarer
Postat av: Nina

Helt ok att sno ;)



Men också skönt att göra en liten lista så man faktikst kommer ihåg vad man sysslat med!

2011-01-02 @ 23:15:30
URL: http://ninsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0