Dag 06 – Min dag

Den dagen var i måndags. Så jag får väl skriva om vad jag gjorde i måndags.
Dagen började med att jag stämplade ut från jobbet, körde hem och somnade gott. Steg upp sen för att följa med till dagis. Hem igen för att sova. Hämtade barnen. Kvällen var ägnad åt att fotografera barnen. Man fick möjlighet att ta poträttbilder på dagis så vi ordnade med det. Lovisa var lite blyg först så hennes enskilda kort kanske inte blev så jätteroliga, det blev även kort på barnen tillsammans och slutligen på den lilla solstrålen Victor.
Hemma igen åt vi kvällsmat, barnen somnade, jag försökte somna, men misslyckades. Åkte till jobbet.

Det är väl ungefär så alla mina dagar ser ut, minus fotografering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0