Dag 20 – Den här månaden

Den här månaden har ända fram tills nu bestått av jobb. Mycket jobb.

Utöver det har jag hunnit bli 30 och jag har hunnit förbanna snön för första gången i mitt liv. Jag som älskar vinter och snö, nu har jag fått nog. Det blev för mycket på en gång och det stora problemet har egentligen varit dåligt skött snöröjning.
Nu är det dags att blicka framåt och helgen kommer att ägnas åt diverse julfirande. På julafton blir det bara vi i familjen som myser och på söndag kommer mamma, hennes sambo och min bror på julfirande.

I övrigt ska jag försöka få till en besiktningstid på bilen för att se på hur många punkter den underkänns och därefter avgöra om jag ska göra mig av med den eller om den får hänga med ett tag till. Enda fördelen jag kan se med den är att den faktiskt går bra *peppar peppar*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0