Sicken tråkig dag

När jag vaknade såg jag att jag hade fått ett sms med en uppmaning att gå till kontoret (för bemanningsföretaget jag jobbar för). Hade ingen aning om vad det handlade om, men blev snabbt varse.. vi slutar nästa vecka. Uppdraget är över. Eventuellt kan det bli aktuellt igen i januari, men det känns ju ändå sjukt motigt nu. Jag vill ju jobba. Får se hur det blir helt enkelt. Såg att det fanns ett annat jobb att söka på jobbet så jag gjorde det, inte för att jag har alla kvalifikationer, inte oficiellt iaf..

Kommentarer
Postat av: johanna

tråkigt emma :( ingen rolig födelsedagspresent. Men det blir nog bra snart igen ska du se :)



2010-12-16 @ 21:30:00
URL: http://johannahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0