Idag är helt klart bättre

Efter att barnen väckt mig alldeles för tidigt gick jag upp och tog genast itu med bilen. Åkte bort till besiktningen och där var det lugnt på morgonkvisten så jag behövde inte alls vänta särskilt länge. Allt gick bra, och nu får jag köra som vanligt igen. Härligt!
Det firades med att åka till Leos Lekland för att rasta barnen. Det var fullt ös från första till sista stund.



Idag var det riktigt mycket folk där jämfört när jag och Lovisa var där i mellandagarna, men det gick bra ändå. Det enda negativa är att lite större barn härjar runt i småbarnsdelen, det stör lite för småttingarna.. men, men. Lovisa var också lite ledsen för att det inte var någon studsmatta ledig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt att se att Viktor ser så pigg ut. Här hemma har vi problem med förkylningsastma för lilleman. men det är väl sånt man får räkna med/ Johanna

2010-02-28 @ 17:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0