Det nya året

Jag har börjat det nya året bra med att ligga nerbäddad på soffan större delen av dagen. Både jag och Victor har mått dåligt idag så vi har tyckt lite synd om oss själva, mest jag kanske.

Gårkvällen var riktigt lyckad. Martin visade oanade matlagningstalanger och Hannah hade gjort en jättegod efterrätt. Victor och Lovisa sov i skift, men det fungerade det också. Vi spelade lite Settlers också, vilket var kul med så många.

Vad ska man ha för förväntningar på det här året? Jobb är väl högsta prioritet, jag vill gärna ha ett deltidsjobb som funkar med studierna och Silvio behöver ju ett ordentligt jobb så snart som möjligt.
För övrigt ska Victor genomgå sin förhoppningsvis sista operation. Och det roliga händelsen är väl att jag och Silvio ska gifta oss.

Annars hoppas jag på ett kul år med familj och vänner :).

Kommentarer
Postat av: Hannah

Kan tyvärr inte ta åt mig äran för desserten dock, den var också Martins förtjänst :) Jag bidrog alltså enbart med det goda sällskapet :P



Tack för en trevlig kväll!

2010-01-02 @ 17:31:26
Postat av: Emma

Så det var Martin som glänste på efetrrätten också ;). Nåja, sällskapet var ju alldeles förträffligt så det gjorde du bra.

2010-01-03 @ 15:44:19
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0