En fortsatt trevlig helg

Efter att vi firat klart Lovisa igår svidade jag om och åkte till Nina för att gå på hennes föselsedagsfest. Temat för kvällen var 80-tal så de allra flesta var ordentligt utklädda. Kvällen var trevlig och gick väldigt snabbt. Väl hemma igen bortåt småtimmarna mötte jag en Silvio som inte jade haft en lugn kväll alls, barnen hade varit väldigt gnälliga.

Idag runt lunchtid sopade jag av snötäcket från bilen och så åkte vi till mamma för lite försenat julfirande. Det var trevligt och vi fiock en massa god mat.

Nu är jag trött bortom alla gränser så det blir nog ganska tidigt i säng ikväll, imorgon väntar långpromenad efter helgens synder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0