Lovisa 2 år

Det har varit en toppendag med fullt ös och kalasbesökare. Dagen började lite stillsamt med paketöppning för att sedan fortsätta med en liten shoppingrunda på stan inför kvällen.

När eftermiddagen närmade sig dök det upp folk allt eftersom. Lovisa fick besök av HK, Louise, pappa och Margareta, Hannah och Martin med Elvira så det var fullt hus och Lovisa njöt i stora drag av att få vara i centrum.

Tack snälla ni för uppvaktningen på Lovisas födelsedag och de fina presenterna.



Nu är det dags för lite middag sen ska jag fixa till mig för att gå på 80-talsfest hos Nina.

Kommentarer
Postat av: Tella

Och ett grattis här med ifrån mig och ungarna. Bra synd att vi bor "en bit bort" :P men vi får väl fira lite grann ändå nästa gång vi sammanstrålar...

2010-01-09 @ 23:02:51
Postat av: Emma

Ja, det är ju möjligt att vi rör oss norrut nästa helg när jag behöver lite ehum hjälp med att byta ut en lite del på bilen ;P

2010-01-10 @ 01:25:24
URL: http://emmut.blogg.se/
Postat av: Tella

Mekanikern undrar vilken del det rör sig om...

2010-01-12 @ 11:08:17
Postat av: Emma

Det som ska bytas ut är den där lilla spaken man sätter på hellyset på, blinkers och sånt. Det är något glapp eller nåt så det var vad som blev underkätn på besiktningen.

Jag försökte hitta någon slags guide på nätet, men jag och google var inte överens eftersom jag inte vet vad det heter.

2010-01-12 @ 21:57:34
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0