Massor av sjukhusbesök

Igår var vi på sjukhuset med Victor för diverse kontroller, det var ultraljud och EKG. Allt gick bra och såg bra ut, Victor var hur duktig som helst och lyckades få till ett bra EKG på första försöket.

Idag är det dags för en ny vända till sjukhuset då han ska till sjukgymnasten. Tydligen så ingår det en massa saker i hjärtteamet och sjukgymnastik är en av de sakerna. Victor är ju lite efter med det motoriska, men gör ändå bättre ifrån sig än vad man kan räkna med. Det ska ändå bli intressant och vi kanske kan få lite övningar så att han kommer vidare och kan ställa sig upp helt och så småningombörja gå.
En annan sak som kan vara problem för hjärtbarn är tänderna så han ska även gå till någon särskild tandläkare på sjukhuset, men det har vi inte fått tid till än, bara information om väntad kötid.

Här hemma är det fortfarande mycket kvar att göra och jag bli bara mer och mer stressad över att inte hinna. Jag måste plugga också.. egentligen. All stress med detta och lite annat har satt hela mig ur system. Jag är vråltrött, svettas, mår illa, är dålig i magen. Det tar ju tid att bara må dåligt och ännu mindre blir gjort.
Jag vet ju vad som gnager mig, men vet inte hur jag ska hantera det för tillfället, men det har verkligen fått mig ur balans.

Lovisa då? Hon blir ju otrygg av förändringar och det märks. Hon vill sova hos oss på nätterna. Hon somnar i sin egen säng och sover några timmar, sen vaknar hon och är ledsen. Hon får sova vidare i vår säng med resultat att nattsömnen blir sådär halvbra för oss alla.

Egentligen är det sista dagen idag att ombesitiga bilen. Spaken ligger på Posten och väntar, men jag får ha lite körförbud över helgen för det finns varken ork eller tid att ordna med det just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0