Men åhhh....

Min hyresvärd igen alltså. Kan man bli mer än less?

Igår kom det ett litet brev med posten som talade om att jag var välkommen som kund hos Bixia (elleverantör) och att det var inkopplat något datum och skulle kosta si och så mycket.
Det höll jag inte riktigt med om eftersom jag tecknade ett förbannat långt avtal med Fortum i våras för att få ett kalasbra pris.

Så... ringer till Bixia som inte var helt obekanta inför fenomenet då de fått några sånna samtal. De sa att vi skulle ringa Fortum så att de kunde ta tillbaka leveranserna. Sagt och gjort. Men. Fortum kan inte ta över förren 1 mars, så då ska vi ha det svindyra priset ett tag. Inte okej. Så nu blir det en rejäl dust med hyresvärden som på eget bevåg har tecknat avtal utan mitt medgivande till ett dubbelt så dyrt pris.

Orkar jag bli förvånad?

Inte längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0