Söndagen kom och gick

Vi hade ännu en sån där natt. Lovisa var ledsen, Lovisa lägger sig i vår säng, Lovisa snurrar runt, Lovisa kräks. Vad är det med henne egentligen? Det hon fick upp var stora, osmälta bitar av lunchen. Obehagligt. Efter var hon nöjd och glad, ville ha välling och gå och lägga sig igen. Men ändå, varför kräks hon? Och varför smälter hon inte maten?

Nåja, försökt mig på fortsatt uppackning idag. Det har gått aningens segt så jag dels sov bort halva dagen för att ta ikapp lite sömn och dessutom har haft en stökfia i hälarna så det har gått åt mer tid till att städa undan efter henne än att faktiskt packa upp.

På tisdag ska jag och Nina till IKEA. Jag behöver investera i lite förvaringssystem till klädkammaren för att få ordning på det sista. Just nu finns det bara ett klädskåp där och det kommer jag ju ingen vart med, mer än att ställa i städutrustningen i.

Det var alles. Lite senare i nästa vecka när allt är klart ska jag slänga upp lite bilder på hur det ser ut här nu.

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag är nästan din PA ;)

2010-01-24 @ 22:18:30
URL: http://ninsans.blogg.se/
Postat av: Erika

Usch va läskigt att hon kräks så mycket. Vad säger läkarna då? Går hon ner i vikt och så med? Får ta och komma upp till er när ni är klara. Var så längesen nu ju :( Kramis.

2010-01-25 @ 12:37:38
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Postat av: Emma

Har inte pratat med läkaren om det. Inatt gick det bra. Vi får hålla lite extra koll på henne och händer det igen är det definitivt ett besök till läkaren.



Gällande vikten ligger hon bra till och följer sin kurva, vi kollade det extra i fredags eftersom hon ska allergiutredas för laktos och gluten.



Du är så välkommen så :). Jag har ju inte ens sett ditt nya place.

2010-01-25 @ 13:29:13
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0