Och ny vecka igen

Värmen håller i sig.. pust. Barnen fick gå ut på gården och härja runt lite då jag inte orkade ta mig någon längre sträcka, jag mår verkligen dåligt av värmen. Blir bara illamående, yr och alldeles slö. Nåja, det blir väl vinter tids nog ;).
I eftermiddags fick vi också ett brev att vi måste gå på någon sökajobbgrejkurs imorgon klockan 9 så det blev till att ringa dagisen och ändra om tiderna. Det ordnar sig.. tjoho.. eller nåt. Blev nog lite mer irriterad över alla förbaskade papper man ska ha med sig sen för att de ska gå igenom ansökan om vad tusan det nu heter.. försörjningsstöd? Nåja, det ligger ju lite längre fram i tiden så vi hinner nog leta fram allt.
Nu får det allt bli sova av så att jag orkar upp, barnen ska ju lämnas redan klockan 8 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0