Denna tisdag

..går nog inte till historien som någon särskilt händelserik dag för min del. Barnen var på dagis idag och det firade jag med att slappa så mycket det bara var möjligt.
Silvio är iväg ikväll och spelar rollspel. I vanliga fall när han är iväg är barnen helt hopplösa och givetvis är de supersnälla när jag är iväg på något. Idag har jag haft riktig tur med barnen än så länge, de somnade tidigt och bortsett från lite vällingpåfyllning i Victor har det varit väldigt lugnt ikväll. Skönt må jag då säga.

Imorgon tänkte jag försöka ta mig en sväng till biblioteket. Jag behöver nåt att läsa och det finns inte så mycket olöst i mina hyllor, det som är olöst är jag ändå inte intresserad av att läsa just nu. Nu är det sommar och då är det lättlästa böcker som gäller.

Kommentarer
Postat av: Marcella

Såg att "mitt" biblo hade avsatt en egen hylla åt chick-lit. Enkelt att hitta lättläst där, minsann! :)

2010-06-22 @ 22:19:06
URL: http://fumei.se/blogg
Postat av: Emma

Så skulle de ha här också. Sommaren är årets chick-lithögtid :).

2010-06-22 @ 22:41:28
URL: http://emmut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0