Riktigt varm dag

Det firade jag med att sova. Jag saknar att kunna sova så mycket som jag gjorde förr. Egentligen hinner jag väl inte nu heller, men ibland behöver man ju sova lite också.
När vi hämtat barnen gick vi ner lite på stan. Nu är det ju sommarrea överallt så vi fyndade lite på H&M till barnen. Super, även om det tyvärr var väldigt urplockat i lämpliga storlekar.

Glömde säga igår att Victor fick fina saker med sig från dagis, han fick lite skrivet om sin tid där och bilder. Han fick även ett paket med en Totte-bok i. Väldigt gulligt. Det hade varit fint om han kunde få med sig sina nuvarande fröknar när han börjar på nya stället i augusti. Nåja, de nya fröknarna han får verkade bra de också så jag behöver nog inte bekymra mig egentligen.

Imorgon blir det traditionellt midsommarfirande för hela slanten. Sillen är inköpt och nubben ligger i frysen. Hoppas att barnen håller sig hyfsat pigga imorgon så jag kan ta mig lite nubbe och inte behöva köra till sjukhuset eller nåt sånt tråkigt. Nu har ju Lovisa också börjat hosta. Suck och fy, men det är tydligen någon virus som går sar läkaren i måndags så det är väl bara att vänta ut eländet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0