Så det kan gå

Idag lyckades Victor ställa till det lite för sig. Han skulle på något vis krypa över mig och mitt i allt det tänkte han försöka sig på att ta en tugga av min panna. Det visade sig vara mindre smart. Min panna förblev visserligen oskadd, men Victor började blöda kraftigt ur munnen. Vi kunde inte riktigt avgöra va det var som blödde då det såg ut att komma från tandköttet vid framtänderna i överkäken. Inte bra inte bra. Så vi följde anvisningarna vi fått av hans tandläkare och ringde dit ifall han slagit i tänderna på något dumt sätt. Givetvis var inte hand tandläkare på plats, men en annan kunde göra sig ledig då vi åkte dit.
Det var tack och lov inte så farligt som vi befarade utan han hade på något egendomligt vis lyckats bita av det lilla bandet som fäster överläppen med tandköttet. Det borde läka av sig själv på ett par dagar.

På eftermiddagen hade vi bestämt lek med Wilja och Malin så så blev det. Vi gick till Strandbjörket och barnen var glada över att få hitta på lite av varje. Det finns också ett litet fik där så vi hann avverka en fika också innan vi började röra oss hemåt igen.

Under kvällen sov jag ett par timmar vilket var fantastiskt skönt så nu känner jag mig nästan lite pigg.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Stackars Victor. Jag har också haft sönder den där prylen, det blödde som fasiken fast det var ju givetvis en häst som knockade mig rätt bra...

2010-06-18 @ 21:56:42
Postat av: Lina - Vinn stövelväska ifrån Kingsland

Ojdå, hoppas han håller sig borta från att äta mer på morsan den närmaste tiden. :P

2010-06-18 @ 22:10:48
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0