Vaaaaaaaaaaaaaaaarmt

Det känns som att jag ska smälta bort. Ja, jag får klaga för jag har aldrig påstått att jag längtar efter sommar med tillhörande superdupervärme. Nåja, jag ska nog överleva.
Efter att barnen var lämnade på dagis blev det obligatorisk tisdagsstädning. Det är inte ens i närheten av så roligt som det låter utan mer att vi städar lite ordentligare. Resten av dagarna tar man mer hand om det mest akuta. När det var rent och fint var det dags att hämta barnen igen.. nåja, vi hann ju slappa en del också.
Sen bar det av till sjukhuset för rutinkontroll av Victor. Allt såg finemang ut och vi kunde ge oss hem igen i värmen. Vi var på sjukhuset lite onödigt länge för vi skulle vara där vid 16, men var där 14:30. Det gjorde väl inte så mycket så efter provtagningen fick barnen leka av sig på en lekplats.
Imorgon ska jag börja ta itu med omtentapluggandet, göra någon slags plan och sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0