Halvbra dag

Dåligt var väl att Victor började dagen med att kräkas. Så oväntat. Jag hoppas att det inte är magsjuka han har utan att det är förkylningen med allt slem som ställer till det för honom, annars har han ju varit dålig väldigt länge.

Jag ägnade mig mest åt att ha ångest idag. Ångest över en hemsk skoluppgift jag totalt hade försummat och som vi skulle redovisa idag. För första gången får vi faktiskt känna oss som distansstudenter och hade en gruppövning över internet. Det fungerade faktiskt kanonbra och vi var noggranna med att tala om det för läraren så det kan vara fler sådana övningar även i andra kurser.
Min söta klasskompis peppade mig jättemycket att jag skulle vara med på gruppövningen trots mina dåliga förberedelser så jag var "där. Och skönt att ha den avklarad om inte annat. Det kändes väl bara lite dumt när man inte alltid kunde svara på en fråga riktad till sig, men msn kan vara bra att ha ibland ;).

För att jag och Victor skulle få lite lugn och ro under eftermiddagen fick Lovisa följa med Silvio till ortopeden, det var dags att prova ut den nya modellen till protesen. Det hade gått bra och lilla fröken hade slagit på stora charmen och glatt en äldre dam.

Tänkte lägga mig hyfsat tidigt ikväll och sen är det powerplugga som gäller tills det är dags att tentera på måndag. Fick samtal idag om jag ville jobba på fredag, men det kändes lite väl nära inpå, men nästa lördag ska jag minsann tillbaka till Campus och jobba där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0