Mer snöslask

Usch, är bara otrevligt ute nu. Vattenpölarna är djupare än Marianegraven och det snöblandade regnet gör en mest blöt och kall.

Nåja, idag fick jag ÄNTLIGEN fatt i kursboken. Det var någon som tidigare gått kursen som skulle sälja sin, hon hade haft köpare, men sen blev det inte av. Jag prutade lite, betalade och får boken på onsdag av läraren.

Idag fick jag äntligen mitt garage också. Väldigt efterlängtat. Hoppas att jag slipper strul med inbrott och skadegörelse nu. Garaget delar man med en till. Alltså, det är två garage som är utan vägg emellan, men det ska väl inte vara några problem.

Silvio var på information i skolan idag så nu har det kickat igång på riktigt för hans del. Det var ju en del strul innan han kom in då de olika instanserna hade grava kommunikationsproblem, men när det löste sig gick det snabbt. Under tiden som han var i skolan var jag och barnen på City Gross och handlade lite mat. Det gick bra tills Lovisa tyckte att hon kände sig hemma och börja springa runt som en toka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0