Mest mått risigt idag

Jag är förkyld, har irrierande hosta och huvudvärk. Silvio har varit dålig i magen..

Annars har det varit en lagom slö dag.. Var på Victors dagis på mogonen, det gick bra idag också. Han lekte och brydde sig inte särskilt mycket om mig när det fanns så mycket roligt att göra där.
När jag lämnade Lovisa i morse såg jag en lapp om att de var fika i samband med eftermiddagshämtningen. Barnen hade bakat kringlor, det var riktigt gott. Lilla fröken åt kringlor så att hon höll på att storkna.

Sen var inte kvällen så rolig, Lovisa bli på så himla dåligt humör när hon varit på dagis eftersom hon är så trött. Förhoppningsvis är det bara nästa vecka hon behöver vara där så mycket sen kan det blir lite lugnare några veckor och vi kan hitta på en massa bus istället.

Nu blir det sängen med förhoppning om att må bättre imorgon, eller då kanske förkylningen trappas upp ytterligare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0