Väldigt mycket pluggdag

Efter att jag lämnat Lovisa på dagis var det jag och datorn resten av dagen. Hann titta igenom några föreläsningar innan det var dags för hämtning. Imorgon är det "bara" två föreläsningar kvar att kolla på sen är det läsa, läsa, läsa så ska jag förhoppningsvis kunna klara detta på måndag.

Jag har ju helt glömt berätta den största världsnyheten ever.. VI HAR FÅTT HISS (som faktiskt funkar) :D
Sen såg jag en sak till idag när jag slösurfade, man kan köpa mat nu på internet och få det hemlevererat. Fatta hur länge jag har längtat efter att det ska finnas i Växjö. Jag hatar att storhandla och då kan det kanske vara värt att lägga på den där lilla hemkörningsavgiften för att i lugn och ro sitta hemma och planera och greja. Skönt, ska testas imorgon eller nåt.

Victor har börjat gå lite grann nu, han går utmed soffan. Sen är han så söt, för han vågar inte sätta sig ner när han står så han blir jätteledsen och så får man sätta ner honom. En annan rolig sak han kommit på är att gå på knä, så nu tar han tar i leksak/låda eller vad han nu hittar i lämplig storlek och tar sig runt i lägenheten genom att gå på knä. Knasbollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0