Fröknarnas söndag

Jepp, fortfarande trist väder, men Lovisa behövde röja av sig lite. Så igår bestämde vi att vi skulle åka till Leos Lekland idag. Sagt och gjort. Silvio och Victor var hemma och städade. Bra arbetsfördelning enligt mig ;).
Men jösses vad jobbigt det är på leklandet, man blir ju helt slut. Upp och klättra och springa, min kondis är verkligen under all kritik. Till på köpet lyckades jag av någon outgrundlig anledning tappa min telefon och bilnyckel. Som tur var så fanns de inlämnade så jag kunde få tillbaka dem, men det var lite extra svettigt där ett tag. Jag som var så noga med att ha väskan stängd..

Nåja, efter att vi rusat av oss så for vi till Blomsterlandet för att köpa lite blommor till balkongen. Det blev fint, men det känns fortfarande kalt och omysigt. Det kanske löser sig med det så småningom.

Imorgon är Lovisas dagis stängt för planering så vi har bestämt med Sofia att vi åker dit och hälsar på lite. Det blir toppen, Lovisa kan springa runt massvis och sen finns det ju roliga djur att titta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0