Hepp hopp

Började återigen dagen med en promenad. Det gick förvånansvärt bra :). Sen rullade dagen på i sakta mak i vanlig ordning med dagislämning, hämtning, middag och allt sånt.
Häromdagen hittade jag en DVD-skiva jag har med träningsprogram för rygg och mage, de musklerna som jag verkligen, verkligen behöver jobba på för jag har världens sämsta hållning och en del problem med ryggvärk och dessa träningsprogram var för att stärka den muskelkorsetten.
Så, ikväll körde jag igenom ett sådan program, det var jobbigt som tusan, men hoppas att det ger resultat i längden.

Imorgon blir det ny morgonpromenad och sedan intervju efter att Lovisa är lämnad på dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0