Helgen so far

Igår efter att vi ätit och efter att tvättiden var klar packade vi ihop oss och styrde skruttiga faran mot Ingelstad. Barnen röjde som tokar och vi vuxna försökte spela spel. Jag skulle natta barnen och ehhh somnade själv.. på soffan.. mitt i spelet så de andra fick fortsätta utan mig. Nåja, jag sov gott. Natten gick sissådär, Lovisa kastar sig runt i sömnen och Victor fick en skrikattack, men överlag sov vi lite också. Lovisa ville upp tidigt, tidigt.. nåja klockan 8. Hon fick leka en del med Elvira som verkade glad över besöket. Slappade loss hela förmiddagen och åkte hem efter lunch typ.

När barnen har somnat ikväll ska vi städa upp lite och adventspynta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0